You have reached the website


Pogosto zastavljena vprašanja


Pogosto zastavljena vprašanja

Koliko kave potrebujem za eno skodelico?

Vsi naši napitki se pripravljajo iz ene ali dveh kapsul. Količina vode, katero dodate skozi vsako kapsulo je odvisna od lastnega okusa, naš predlog za serviranje pa je označen na pakiranju.

Če imate avtomatski aparat, prilagodite količino vode oznaki na kapsuli. To vam omogoča, da imate enako količino in kvaliteto napitka ob vsaki pripravi.

Več podrobnosti o načinu priprave napitkov NESCAFÉ Dolce Gusto lahko preberete tukaj

Kako vem, katero kapsulo uporabiti za kateri napitek?

Na vsaki kapsuli je označeno, za kateri napitek gre, vendar pa morate preveriti barvo kapsule, da vidite, za katero kapsulo gre- gre za kapsulo z mlekom, kavo, čokolado, ali hladnim napitkom:

-          Mlečne kapsule so bele barve.

-          Kapsule, ki vsebujejo kavo so črne ali temno rjave barve.

-          Kapsule, ki vsebujejo čokolado so svetlo rjave barve.

-          Hladni napitki so srebrne barve.

Na povezavi tukaj si lahko ogledate demonstracijo priprave različnih napitkov. 

Ali v prihodnosti načrtujete proizvodnjo drugih napitkov?

Neprestano smo v iskanju različnih vrst napitkov, katere bi dodali v obstoječi nabor, letno lansiramo en do dva nova napitka.

V kolikor se še niste, se registrirajte na novi spletni strani, kjer vas bomo obveščali o novih izdelkih v prihodnosti. Naročite se na naše e-novice, da bi vas lahko obveščali o novostih v našem asortimanu. Naročite se lahko tako, da izberete ˝Moj račun˝ in zatem ˝Moje e-novice˝, ko se prijavite v račun.

Kako delujejo aparati?

NESCAFÉ Dolce Gusto aparati spuščajo vodo v kapsulo pod pritiskom 15 barov. Visok pritisk in dizajn kapsul omogočata enak pritisk, da bi za vas kreirali popolno kvaliteto kave polnega okusa. Preberite več tukaj.

Pravkar sem odprl/-la svoj novi aparat in zdi se mi, da del manjka. Kaj lahko storim?

Prosimo vas, da ponovno pozorno pregledate škatlo vašega aparata, če je del slučajno v škatli. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na enega izmed pooblaščenih servisov za aparate NESCAFÉ Dolce Gusto:

ELEKTROSERVIS FEMEC
Brnčičeva 13
Ljubljana (Črnuče)
TEL: 01 561 23 18

SERVIS ŽUPEVC
Ptujska 9
Maribor
TEL: 02 33 16 400

Kako pogosto je aparat potrebno čistiti vodnega kamna?

Aparat je vodnega kamna priporočljivo očistiti vsake 3 do 4 mesece ali po 400 pripravljenih napitkih. Preberite več o tem, kako očistiti vaš aparat tukaj.

Aparat se mi je pokvaril, kaj lahko storim?

Prosimo preverite, če ste redno čistili in vzdrževali vaš aparat. V kolikor je vaš aparat redno čiščen vodnega kamna in ste odprtino za vodo očistili s priloženo iglo za čiščenje, odnesite aparat na enega izmed pooblaščenih servisov za aparate NESCAFÉ Dolce Gusto.

ELEKTROSERVIS FEMEC
Brnčičeva 13
Ljubljana (Črnuče)
TEL: 01 561 23 18

SERVIS ŽUPEVC
Ptujska 9
Maribor
TEL: 02 33 16 400