You have reached the website

GARANCIJA NA APARATE

GARANCIJA ZA KRUPS NESCAFÉ® DOLCE GUSTO® APARATE

KRUPS daje garancijo kot dodatno ugodnost, ki ne vpliva na zakonske pravice kupca. KRUPS daje garancijo za espresso aparate za obdobje 24 mesecev od datuma nakupa, garancija pa velja za mehanične in električne okvare. Ne pozabite shraniti računa kot dokazila o opravljenemu nakupu.

Med časom trajanja garancije bo KRUPS popravil izdelek ali bo brezplačno zamenjal dele, če izdelek vrnete pooblaščenemu serviserju skupaj z računom. Vedno uporabljajte originalno pakiranje ali škatlo za shranjevanje, da bi preprečili dodatno škodo. Obenem shranite dokazilo o poštnini.

Garancija ni prenosljiva.

Ta garancija ne pokriva naslednje:

    • Škodo, ki je nastala zaradi nepravilne uporabe ali zaradi ravnanja ali uporabe izdelka, ki ni v skladu z navodili.
    • Če izdelek ni ustrezno vzdrževan (pravilno odstranjevanje vodnega kamna/čiščenje), v skladu z navodili.
    • Steklene ali porcelanske dele vstavljene v izdelek.
    • Škoda, ki je nastala zaradi uporabe izdelka na napetosti, ki ni navedena na izdelku.
    • Izdelke, ki se prodajajo zunaj Združenega kraljestva.
    • Uporaba, razen normalne uporabe v gospodinjstvu.
    • Normalna obraba izdelka skozi čas.
    • Škoda zaradi prekomerne obremenitve, nepravilne uporabe, malomarnosti ali nesreče.
    • Spremembe, ki jih kupec naredi na izdelku ali popravila, ki jih niso izvedle pooblaščene osebe.
    • Dodatke kot so filtri, tesnila itd. z omejenim rokom trajanja. Ti deli niso zajeti z garancijo in jih je občasno treba zamenjati.

Če imate dodatna vprašanja se obrnite na naš info mail info@si.nestle.com ali nas pokličite na našo brezplačno info številko 080 45 05.

Kaj je zajeto z garancijo?

Zagotavljamo vam, da vsaka naprava pravilno deluje, in da je brez napak v materialu in izdelavi. Na podlagi te garancije je naša dolžnost, da v svoji tovarni ali pooblaščenem servisnem centru popravimo vse nepravilne dele ali komponente, razen tistih, ki so poškodovani pri transportu. V primeru zamenjave ali vračila izdelka, kupec krije stroške poštnine in mora predložiti veljavno dokazilo o nakupu. Popravljen ali nov model se pošlje na strošek družbe. Ta garancija velja le za tiste naprave, ki se uporabljajo v skladu z navodili za uporabo, ki prihajajo z napravo in na izmeničnem (AC) toku.

Kaj ni zajeto z garancijo?

Garancija ne velja za okvare ali poškodbe na napravi, ki so posledica popravil ali sprememb, ki so narejene izven tovarne ali pooblaščenega servisa. Tudi ne zajema naprave, ki so bile predmet nepravilne uporabe ali ravnanja, malomarnosti ali nesreč. Posledična in slučajna škoda, ki nastane zaradi uporabe izdelka ali zaradi kršitve pogodbe ali te garancije, prav tako ni zajeta s to garancijo. Garancija ne velja za naprave, ki ne delujejo pravilno, ker vodni kamni v njih niso bili odstranjeni v skladu s priloženimi tovarniškimi navodili.

Kako do serviserja?

Če morate popraviti vašo napravo ali imate dodatna vprašanja se lahko obrnete na našo brezplačno info številko 080 45 05.

Navedena garancija zamenjuje vse druge garancije in jamstva. Vsa implicitna jamstva so omejena na zgoraj navedeni rok trajanja garancije. KRUPS/Dolce Gusto ne pooblašča nobene osebe ali družbe, da v njegovem imenu prevzema odgovornost v zvezi s prodajo ali uporabo njegovih naprav. Ta garancija vam daje posebne zakonske pravice, lahko pa imate tudi dodatne pravice, ki se razlikujejo od države do države.