Kako vam lahko pomagamo?
Poiščete lahko tudi spodnje teme.
Za najboljše rezultate z našimi kavnimi aparati NESCAFÉ® Dolce Gusto® vedno priporočamo, da uporabite kavne kapsule NESCAFÉ® Dolce Gusto®, saj so posebej zasnovane za uporabo z našimi aparati.
Vse naše pijače zahtevajo eno ali dve kapsuli kave. Količina vode je seveda odvisna od vas, naš predlog za pripravo posameznega toplega napitka pa je natisnjen na škatli.
Če imate avtomatski aparat, lahko preverite, kolik črtic je odtisnjenih na posamezni kapsuli in jih uskladite s številom črtic, ki jih izberete na kavnem aparatu, ter tako zagotovite doslednost pri vsakem napitku.
Črtice na kapsulah NESCAFÉ® Dolce Gusto® označujejo, koliko vode in/ali mleka je potrebno za pravo intenzivnost napitka. Na naših aparatih za kavo preprosto izberite število črtic tako, da se ujema s številom črtic na kapsulah.
Ne, ne odstranjujte folije na kavni kapsuli. Naprava bo med postopkom sama preluknjala kapsulo oz. folijo.
Če želite božanski okus, ki ga poznate in imate radi, morate z aparatom vedno uporabljati kavne kapsule. Morda nekateri namigujejo, da je možno uporabljati kavne kapsule brez aparata, mi tega vsekakor ne priporočamo, saj v tem primeru ne moremo zagotoviti želenega okusa napitka.
Naprava NESCAFÉ® Dolce Gusto® črpa vodo pod tlakom do največ 15 barov v držalo kapsul. Visok tlak in zasnova kavne kapsule zagotavljata enakomerno porazdelitev pritiska, kar zagotovi bogat in poln okus kave.
Sistem uporablja tlak črpalke, podoben kot pri profesionalnih aparatih, medtem ko nekateri aparati za kavo (npr. filter) delujejo pri tlaku enega bara (normalni atmosferski tlak).
Korak 1: Napolnite s tekočino za odstranjevanje vodnega kamna
Popolnoma izpraznite rezervoar za vodo. Pripravite tekočino za odstranjevanje vodnega kamna v skladu z navodili na embalaži in jo vlijte v rezervoar za vodo. V aparat vstavite držalo za kapsule in podenj postavite posodo.
Korak 2: Začnite odstranjevati vodni kamen v načinu z vročo vodo
Držite tipko za vklop na napravi (mora utripati). Izberite način vroče vode in pustite, da tekočina za odstranjevanje vodnega kamna prehaja skozi stroj. Pustite delovati 5 minut.
Korak 3: Začnite odstranjevati vodni kamen v načinu s hladno vodo
Zdaj izvedite korak 2, ampak tokrat s hladno vodo. Pustite delovati 5 minut.
Korak 4: Temeljito sperite in očistite šobo
Preostalo tekočino za odstranjevanje vodnega kamna izlijte iz rezervoarja in rezervoar za vodo temeljito sperite s čisto vodo. Nato stroj dvakrat sperite s čisto vodo – dvakrat v načinu z vročo vodo in dvakrat v načinu s hladno vodo. Priporočamo tudi, da šobo očistite z iglo.
Vsaka naprava ima svojo čistilno iglo. Nahaja se na zadnji strani večine modelov in jo lahko vidite, ko odstranite rezervoar za vodo.
Ko odstranite pokrov in držalo za kapsule, postane šoba vidna. Čistite jo lahko z iglo, dokler ni popolnoma čista.
Priporočljivo je, da vodni kamen čistite na vsake 3 do 4 mesece ali po 400 pripravljenih napitkih.
Večina naših kavnih avtomatov prikaže opozorilo, ko je potrebno odstranjevanje vodnega kamna, tako da se po določenem času uporabe prikaže oranžna ali rumena lučka. Če vaša naprava nima te funkcije, jo očistite vsake 3 do 4 mesece.
Če vaš aparat za kavo ne deluje, je to morda zato, ker morate odstraniti vodni kamen in očistiti šobo. Oglejte si naše vodnike za uporabo in vzdrževanje naprave (povezava), če želite izvedeti, kako lahko rešite morebitne težave.
Če ste poskusili očistiti šobo in odstraniti vodni kamen, pa imate še vedno težave, pokličite brezplačno podporo potrošnikom NESCAFÉ® Dolce Gusto® na 080 45 05 ali se obrnite neposredno na proizvajalca na info.si@groupeseb.com in poiščite več informacij na https://krups.si/servis
Niste našli ustrezne rešitve?
Kličite našo službo za pomoč strankam 080 45 05