Loading...
HITRI VODNIK
Katere kapsule so primerne za NESCAFÉ® Dolce Gusto®?
Za najboljše rezultate z našimi kavnimi aparati NESCAFÉ® Dolce Gusto® vedno priporočamo, da uporabite kavne kapsule NESCAFÉ® Dolce Gusto®, saj so posebej zasnovane za uporabo z našimi aparati.
Koliko kavnih kapsul potrebujem za eno skodelico?
Vse naše pijače zahtevajo eno ali dve kapsuli kave. Količina vode je seveda odvisna od vas, naš predlog za pripravo posameznega toplega napitka pa je natisnjen na škatli. Če imate avtomatski aparat, lahko preverite, kolik črtic je odtisnjenih na posamezni kapsuli in jih uskladite s številom črtic, ki jih izberete na kavnem aparatu, ter tako zagotovite doslednost pri vsakem napitku.
Kaj pomenijo črtice na kapsulah NESCAFÉ® Dolce Gusto®?
Črtice na kapsulah NESCAFÉ® Dolce Gusto® označujejo, koliko vode in/ali mleka je potrebno za pravo intenzivnost napitka. Na naših aparatih za kavo preprosto izberite število črtic tako, da se ujema s številom črtic na kapsulah.
Ali je potrebno odstranili folijo na kapsuli za kavo?
Ne, ne odstranjujte folije na kavni kapsuli. Naprava bo med postopkom sama preluknjala kapsulo oz. folijo.
Ali lahko uporabljate kavne kapsule brez aparata?
Če želite božanski okus, ki ga poznate in imate radi, morate z aparatom vedno uporabljati kavne kapsule. Morda nekateri namigujejo, da je možno uporabljati kavne kapsule brez aparata, mi tega vsekakor ne priporočamo, saj v tem primeru ne moremo zagotoviti želenega okusa napitka.
Kako deluje kavni aparat NESCAFÉ® Dolce Gusto®?
Naprava NESCAFÉ® Dolce Gusto® črpa vodo pod tlakom do največ 15 barov v držalo kapsul. Visok tlak in zasnova kavne kapsule zagotavljata enakomerno porazdelitev pritiska, kar zagotovi bogat in poln okus kave. Sistem uporablja tlak črpalke, podoben kot pri profesionalnih aparatih, medtem ko nekateri aparati za kavo (npr. filter) delujejo pri tlaku enega bara (normalni atmosferski tlak).
Kako odstranim vodni kamen iz kavnega aparata NESCAFÉ® Dolce Gusto®?
Korak 1: Napolnite s tekočino za odstranjevanje vodnega kamna Popolnoma izpraznite rezervoar za vodo. Pripravite tekočino za odstranjevanje vodnega kamna v skladu z navodili na embalaži in jo vlijte v rezervoar za vodo. V aparat vstavite držalo za kapsule in podenj postavite posodo. Korak 2: Začnite odstranjevati vodni kamen v načinu z vročo vodo Držite tipko za vklop na napravi (mora utripati). Izberite način vroče vode in pustite, da tekočina za odstranjevanje vodnega kamna prehaja skozi stroj. Pustite delovati 5 minut. Korak 3: Začnite odstranjevati vodni kamen v načinu s hladno vodo Zdaj izvedite korak 2, ampak tokrat s hladno vodo. Pustite delovati 5 minut. Korak 4: Temeljito sperite in očistite šobo Preostalo tekočino za odstranjevanje vodnega kamna izlijte iz rezervoarja in rezervoar za vodo temeljito sperite s čisto vodo. Nato stroj dvakrat sperite s čisto vodo – dvakrat v načinu z vročo vodo in dvakrat v načinu s hladno vodo. Priporočamo tudi, da šobo očistite z iglo.
Kako očistiti šobo s čistilno iglo?
Vsaka naprava ima svojo čistilno iglo. Nahaja se na zadnji strani večine modelov in jo lahko vidite, ko odstranite rezervoar za vodo. Ko odstranite pokrov in držalo za kapsule, postane šoba vidna. Čistite jo lahko z iglo, dokler ni popolnoma čista. Priporočljivo je, da vodni kamen čistite na vsake 3 do 4 mesece ali po 400 pripravljenih napitkih.
Kako vem, kdaj mora moj aparat za kavo odstraniti vodni kamen?
Večina naših kavnih avtomatov prikaže opozorilo, ko je potrebno odstranjevanje vodnega kamna, tako da se po določenem času uporabe prikaže oranžna ali rumena lučka. Če vaša naprava nima te funkcije, jo očistite vsake 3 do 4 mesece.
Zakaj moj kavni aparat NESCAFÉ® Dolce Gusto® ne deluje?
Če vaš aparat za kavo ne deluje, je to morda zato, ker morate odstraniti vodni kamen in očistiti šobo. Oglejte si naše vodnike za uporabo in vzdrževanje naprave (povezava), če želite izvedeti, kako lahko rešite morebitne težave. Če ste poskusili očistiti šobo in odstraniti vodni kamen, pa imate še vedno težave, pokličite brezplačno podporo potrošnikom NESCAFÉ® Dolce Gusto® na 080 45 05 ali se obrnite neposredno na proizvajalca na info.si@groupeseb.com in poiščite več informacij na https://krups.si/servis
Voda iz aparata nima dovolj močnega toka, kaj naj storim?
Tukaj so kratka navodila, kako odpraviti težavo z napravo. Obstaja možnost, da je med kapsulo in aparatom ujetega preveč zraka – takoj ga izklopite. Počakajte 3-4 minute in poskusite odpreti pokrov, kjer se vstavi kapsule. Če naletite na odpor, ne uporabljajte sile, ampak počakajte še 3-4 minute. Ko odprete pokrov, odstranite kapsulo, sperite držalo za kapsulo in poskusite znova z novo kapsulo. Priporočljivo je, da vodni kamen čistite na vsake 3 do 4 mesece ali po 400 pripravljenih napitkih. Svetujemo vam, da odstranite vodni kamen in preverite, ali je težava morda v tem. Za dodatno pomoč se obrnite na pooblaščeni servis https://krups.si/servis
Lučka na aparatu sveti oranžno, kaj to pomeni?
Oranžna lučka na aparatu je znak, da je potrebno čiščenje vodnega kamna. Če želite odstraniti oranžno luč, izklopite napravo, nato pritisnite gumb za vklop in ga držite, dokler ne začne utripati. Nato ponovno izklopite napravo, vklopite napravo in lučka bo zopet zelena. Priporočljivo je tudi, da vodni kamen čistite na vsake 3 do 4 mesece ali po 400 pripravljenih napitkih. V primeru, da imate po čiščenju aparata z njim še vedno težave, se obrnite na pooblaščeni servis https://krups.si/servis
Zakaj moj NESCAFÉ® Dolce Gusto® pušča?
Če vaša naprava Dolce Gusto® med pripravo pijače pušča, je to morda posledica nezadostnega oprijema med posodico za kapsule in aparatom. Če želite odpraviti to težavo, sledite tem korakom:  Preverite kavne kapsule v držalu Ustavite aparat, počakajte, da lučka preneha utripati, in odstranite kavno kapsulo Prepričajte se, da kavna kapsula ni dvakrat preluknjana Postopek ponovite z novo kavno kapsulo Če se težava še vedno pojavlja, nas kontaktirajte na 080 45 05 ali se obrnite neposredno na proizvajalca na info.si@groupeseb.com in poiščite več informacij na https://krups.si/servis
Kje lahko kupim nadomestne dele za aparat (rezervoar za vodo, čistilna igla, držalo za kapsule…)?
Seznam pooblaščenih servisov za naprave NESCAFÉ Dolce Gusto najdete na https://krups.si/servis
Kje lahko kupim sredstvo za odstranjevanje vodnega kamna?
Originalno sredstvo za odstranjevanje vodnega kamna lahko kupite na enem izmed pooblaščenih servisov NESCAFÉ Dolce Gusto, seznam katerih najdete na povezavi https://krups.si/servis Priporočamo, da za čiščenje aparatov NESCAFÉ Dolce Gusto vedno uporabljate originalno sredstvo za odstranjevanje vodnega kamna, da zagotovite pravilno uporabo aparatov in izpolnite vse pogoje, navedene v garanciji.
Kje lahko kupim skodelice za kavo NDG, stojala za kapsule, termovke in podobno?
Takšni artikli so na voljo samo kot del promocijske ponudbe in niso na voljo v redni ponudbi.
Ali lahko kapsule naročim prek spleta?
Trenutno Nestlé Adriatic d.o.o. v okviru storitev in ponudbe na trgu ne najde možnosti za spletno prodajo izdelkov. Kapsule NESCAFÉ Dolce Gusto najdete v vseh dobro založenih trgovinah, pa tudi na spletnih straneh. V primeru dodatnih vprašanj v zvezi z našimi izdelki nas kontaktirajte na brezplačno telefonsko številko za potrošnike 080 45 05, med tednom od 8.30 do 16.30.
Ali boste v prihodnosti lansirali še kakšne druge vrste kapsul?
Nenehno iščemo različne vrste pijač, ki bi jih dodali obstoječi ponudbi in lansirali eno do dve novi vrsti pijač na leto. V primeru dodatnih vprašanj v zvezi z našimi izdelki nas kontaktirajte na brezplačno telefonsko številko za potrošnike 080 45 05, med tednom od 8.30 do 16.30.
Loading...